|
fra dvd til harddisk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2023 kl. 19:49 |
Hejsa, vil gerne prøve at lave lidt sjov med lyden på en alene hjemme film som jeg har liggende på dvd - men hvordan får jeg filmen ned så jeg kan redigere for sjov i den på computeren... Synes det var nemt for år tilbage, men denne dvd - driller en del, hvad har andre folk haft held med og bruge ?
filerne er af formatet .vob Redigeret af forzajuve - 30-Januar-2023 kl. 19:52 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du ikke blot kan kopiere filerne over på harddisken betyder det at DVD'en er kopibeskyttet og du skal derfor benytte noget software ala AnyDVD til at ophæve kopibeskyttelsen. Når filerne så er ovre på harddisken kan du så omdøbe .vob til .mpeg. Det vil i nogle tilfælde gøre det lettere for redigeringsprogrammet at genkende dem. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det er en gammel DVD, så kan f.eks. MakeMKV eller DVD Shrink kopiere dem ind på din HDD i ukrypteret tilstand. Derfra kan du så arbejde videre med filerne i dit favorit-redigerings-program...
Redigeret af HeartWare - 31-Januar-2023 kl. 11:21 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |