|
Kurser inden for AV? |
Besvar |
Forfatter | |
Thomas44
Ny bruger Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2023 kl. 12:53 |
Min dejlige arbejdsplads støtter Selvvalgt Uddannelse som personalegode. Naturligvis kun mindre økonomisk støtte og omfang, men jeg kan ansøge om principielt hvad som helst, som ikke nødvendigvis har med mit arbejde at gøre (IT).
Naturligvis tænker jeg HiFi/Billede/hjemmebio/måling/kalibrering og alt med denne smagsnuance. Bare noget hvor jeg få lov at lære nyt så jeg kan fordybe mig mere i mit nørderi. Er der nogle der har inspiration eller gode ideer til hvor jeg kan søge efter noget, eller måske ligefrem gode erfarringer med kurser selv?
Redigeret af Thomas44 - 28-Februar-2023 kl. 12:54 |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(1)
|
Calman Academy tilbyder kurser i tv-kalibrering (via diverse udbydere). Ved intet om det, bortset fra at jeg engang læste, at Power-personale fra Norden havde været på det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |