|
Danske HIFI producenter |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
victorfeddersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2023 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Februar-2023 kl. 16:55 |
Hej
Jeg synes ikke Google er så hjælpsom (eller også er jeg ikke så god til at benytte G), så derfor henvender jeg mig her. Jeg har behov for en opdateret liste over Danske HIFI producenter. Særligt højttalere har min interesse. Kan du hjælpe? |
|
Mvh
Victor Feddersen victor@victor-f.dk |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har penge nok behøver du ikke kende til andre end Dynaudio
![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
![]() |
|
victorfeddersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2023 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 9 |
Det er ikke pga jeg skal finde “de bedste”, men blot en liste over gode Danske producenter. Og hvis den kan rangordnes ud fra pris/eksklusivt vil det være super. Tænker i øvrigt at The Gryphon må være absolut øverste hylde… eller…?
|
|
Mvh
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19578 |
Måske du skulle fortælle hvilke du allerede har, så vi ikke behøves at nævne de, du kender i forvejen.
Klaus
|
|
![]() |
|
tbbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
Hvordan definere du om en producent er dansk?
F. eks. er Dynaudio kinesisk ejet. Mvh
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4889 |
Får da pænt mange google hits på “hvem i dk producerer hifi udstyr”
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5311 |
Dali/Argon Lyngdorf - Steinway Lyngdorf
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19578 |
![]() |
|
Mange tak for input til min forespørgsel
|
|
Mvh
|
![]() |
|
Mange tak for input til min forespørgsel
|
|
Mvh
|
![]() |
|
Peter.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 146 |
Gryphon, Vitus Audio og Peak Consult for at nævne nogle af de mindre.
|
|
![]() |
|
Ham den anden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 71 |
Buchardt Audio
Redigeret af Ham den anden - 27-Februar-2023 kl. 13:09 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |