|
Danske HIFI producenter |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
victorfeddersen
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2023 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2023 kl. 16:55 |
Hej
Jeg synes ikke Google er så hjælpsom (eller også er jeg ikke så god til at benytte G), så derfor henvender jeg mig her. Jeg har behov for en opdateret liste over Danske HIFI producenter. Særligt højttalere har min interesse. Kan du hjælpe? |
|
Mvh
Victor Feddersen victor@victor-f.dk |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har penge nok behøver du ikke kende til andre end Dynaudio
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
victorfeddersen
Ny bruger Oprettet: 26-Februar-2023 Sted: Charlottenlund Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke pga jeg skal finde “de bedste”, men blot en liste over gode Danske producenter. Og hvis den kan rangordnes ud fra pris/eksklusivt vil det være super. Tænker i øvrigt at The Gryphon må være absolut øverste hylde… eller…?
|
|
Mvh
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske du skulle fortælle hvilke du allerede har, så vi ikke behøves at nævne de, du kender i forvejen.
Klaus
|
|
tbbv
Bruger Oprettet: 04-Juli-2007 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan definere du om en producent er dansk?
F. eks. er Dynaudio kinesisk ejet. Mvh
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får da pænt mange google hits på “hvem i dk producerer hifi udstyr”
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dali/Argon Lyngdorf - Steinway Lyngdorf
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19480 |
Funktioner
Tak(1)
|
victorfeddersen
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for input til min forespørgsel
|
|
Mvh
|
victorfeddersen
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for input til min forespørgsel
|
|
Mvh
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(1)
|
Gryphon, Vitus Audio og Peak Consult for at nævne nogle af de mindre.
|
|
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(1)
|
Buchardt Audio
Redigeret af Ham den anden - 27-Februar-2023 kl. 13:09 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |