|
ip tv android boks |
Besvar |
Forfatter | |
wokmot
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2023 kl. 21:36 |
hej rec
anbefaling af android boks modtager har selv en Mii-boks som jeg er tilfreds med!! vil godt have en som jeg evt kan optage tv programmet med/på!! pft
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg er ikke sikker på at jeg kender din Mii-boks. Har du et link? ( For det kan vel ikke være en Xiaomi Mi Box, du tænker på ?) Men ellers læser jeg, at man ikke kan optage på Android TV bokse, på grund af deres DRM beskyttelse. Men det problem har rene Android bokse vel ikke. Selv kender jeg bare ikke en Android App, til at optage med? Til alt det jeg har optaget gennem tiderne, har jeg brugt en Windows PC og programmet TV4Ever. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 06-Marts-2023 kl. 08:45 |
|
wokmot
Super bruger Oprettet: 05-Juni-2005 Sted: Næstved Denmark Status: Offline Point: 272 |
Funktioner
Tak(0)
|
hej Carsten
det er en Mi box jeg mente!! nå hvis man IK kan optage direkte til/på boxen, så den "skid" slået og tak for din svar god mandag
|
|
Panasonic TH-50PZ80E
Onkyo TX-SR876 BenQ W5000, PS3, wii, Zaptor |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |