|
DR TV App skal ofte genstartes |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Marts-2023 kl. 05:37 |
|
Hej!
Jeg oplever, at DR TV App ofte må genstartes for at fungere. Jeg oplever det både på iPhone og på Sony Android TV, Hvad er jeres erfaringer - er DR TV App ustabil? Venlig hilsen Claus
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min kører fint.
Både på apple tv og IPhone.
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DR'S app er noget skrald! Hvis vi f.eks. sætter en udsendelse på pause, og den står sådan i 5 minutter, så springer app'en ud af udsendelsen, når vi trykker play igen. Og den gør det hver gang.
|
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmm - måske er det visse funktioner, der volder problemer. Jeg bruger den primært til at se TV-avisen: Forside --> Bladrer ned til TV Avisen knappen --> Afspil seneste Dagen efter er der så typisk hvid skærm og App'en hænger og må genstartes... |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har aldrig genstartet dr app
Virker altid. Og bruger den hver dag
|
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja - jeg er heller ikke imponeret.
|
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
OK - tak for svar. |
||
Muggi
Ny bruger Oprettet: 07-Marts-2023 Sted: Århus Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Også flere gange her, på min iPhone 13 og på mit Smart TV.
Har endda været ude for helt at måtte fjerne app’en og så genindtallere igen for at få gang i det igen. Så ja der må være fejl i den, for er ikke ude for det, mår jeg benytter mine andre Tv aps.
|
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahh Muggi - godt med en lidelsesfælle 😊
Så mangler vi bare at finde en løsning... Redigeret af ClausBP - 07-Marts-2023 kl. 14:26 |
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Jeg har kun haft problemer på mit Philips OLED android TV. Nogle gange blinkede skærmen et par gange hvert 7. sek. Og hvis den først var begyndt med det var jeg nød til at slå ap'en helt ned. Hvis man ikke gjorde det så fortsat den med det selv om man så TV eller anden klilde på TV'et.
Det er den stoppet med for nylig. Så pt. har jeg ingen problemer med den.
|
||
|
||
Queen
Bruger Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ingen problemer med funktioner på DRTV app på mine 3 samsung tv og google tv, kun et irriterende problem, jeg bliver af og til logget ud af min konto uden grund, ØV !!!!
|
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg oplever også ofte umotiveret udlogning af DR App på Android TV...
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |