|
Video player til Android |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Marts-2023 kl. 14:44 |
Jeg søger en god video player til mine Android TV og Android streaming enheder. Playeren skal ikke anvendes til streaming, men kun til afspilning af videofiler som ligger på en USB harddisk. Fra Windows er jeg vant til Zoom Player, som kan alt hvad man kan forlange af en player. Den player jeg søger skal derfor som minimum kunne: Zoome ind og ud. Afspille i slowmotion. Kunne gå frame frem og tilbage i videofiler. Derudover skal den naturligvis kunne alle de basale ting som play, pause, hurtigspoling frem/tilbage samt springe til næste/forrige fil/kapitel, vise undertekster etc.
Flemming Redigeret af fltk - 13-Marts-2023 kl. 14:45 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
VLC
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Den har du vist grebet ud i luften uden at undersøge om den opfylder mine krav, for det gør den slet ikke. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet Mx player?
Ved ikke om den kan det der med frame da det ikke noget jeg har haft brug for, men de andre ting er jeg næsten sikker på den kan
Redigeret af sokken - 13-Marts-2023 kl. 18:35 |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan Kodi ikke zoome mere? Det synes jeg man kunne da jeg brugte den til min gamle htpc i sin tid
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Har du prøvet Zoom Player for Android? Hilsen Carsten. |
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Det er mig en gåde hvordan de har fået lov til at bruge det navn. Den har overhovedet ingen relation til Windows playeren af samme navn.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Citat ZoomPlayer: 'ZP uses microsoft's DirectShow infrastructure and display driver hardware acceleration which makes ZP more reliant on system component stability such as display and audio drivers.' Jeg har aldrig læst, at Android / Andrid TV kan bruge 'microsoft's DirectShow infrastructure and display driver hardware acceleration', som ZoomPlayer bruger, ifølge ovenstående citat. Må jeg spørge, om du har overvejet at bruge en NUC og Windows til afspilning af dine videofiler? Hilsen Carsten. |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
xx
Redigeret af longjohn2 - 14-Marts-2023 kl. 10:24 |
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg gætter ikke, men har allerede VLC. Den når ikke Zoom Player til sokkeholderne til de ting jeg skal bruge den til (Windows). Går ud fra den ikke gør tingene bedre i Android miljø.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har brugt VLC til både Windows og Android i mange år. Læs manualen. Den kan alt du har brug for og mere til. Det er den mest komplette afspiller, som oven i købet er gratis.
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. 'How to Zoom into Videos in VLC Media Player' Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |