|
Sonos one på YouTube |
Besvar |
Forfatter | |
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Marts-2023 kl. 17:17 |
Min kone ønsker, at hendes Sonos One (hun har 2) kan streame Youtube.
Men er det overhovedet muligt?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hurtig google søgning
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Jeg var inde på det samme link igår.
Vi har Android og det begrænser åbenbart muligheden. Jeg vil gerne høre fra folk, som det er lykkedes for uden at have abonnement. Vi har flere bluetooth højtalere og en soundbar hvor det er nemt. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men være obs på, alt ekstra ved YouTube koster penge. |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |