|
Lousy Amazon performance |
Besvar |
Forfatter | |
svenks
Bruger Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-April-2023 kl. 21:56 |
Hej Alle
Jeg har problemer med at streame Amazon Prime specielt om aftenen. Der er en masse buffering og billedet pixellerer ind imellem. Jeg har prøvet gennem både min Chromecast med Google TV, min Apple TV boks og senest også min gamle Shield TV. Alle sat op til 4K, og når det ellers kører, står det knivskarpt. Jeg har prøvet at køre CCGTV både på Wifi og kablet (100mBit), og min Shield har 1000Mbit netkort. Jeg måler ca 750mBit download og 950 upload gennem mine 2 routere. Wifi ligger på ca 200mBit henne ved min CCGTV. Har andre også problemer med Prime? Alle andre tjenester kører fint? MVH Sven Redigeret af svenks - 10-April-2023 kl. 21:57 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi havde store problemer i går, men det er første gang, vi har oplevet det.
|
|
lpl3169
Ny bruger Oprettet: 21-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også problemer med kraftig pixelering/dårlig kvalitet i de sidste par måneder og det er kun Amazon prime der giver problemer, og det kunne godt passe med det har været om aftenen, jeg har prøvet på Atv 4k og minipc med samme resultat, jeg har lynhurtigt internet også om aftenen, og der er ikke nogle andre streaming tjenester der giver problemer.
Det er jo dejligt at de reklamerer med det kun koster 45,- pr. måned men hvis de ikke kan levere kvaliteten er det jo lige meget.
|
|
svenks
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
.jeg har fundet én eneste løsning der duer, og det er at køre Amazon appen direkte på mit TV, og så lyden til forstærkeren gennem eArc. Alle andre tiltag med Amazon kørende oå 1) Google tv gennem forstærkeren 2) Apple TV gennem forstærkeren 3) Shield gennem forstærkeren 4) Shield direkte til tv 5) Apple TV direkte til tv Alle disse giver samme resultat - lousy performance. Mvh Sven
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad mon der er for et mærke og model af TV ? Og evt hvilken version nummer af App? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 17-Juni-2023 kl. 12:21 |
|
svenks
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Carsten
Det er et Panasonic 55hz1000. App version kan jeg ikke lige komme til at se nu. Mvh Sven
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |