|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Micras ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 13-Januar-2007 kl. 16:46 |
Hejsa Allesammen Jeg har en HP pc med selvbygget MCE 2005 & et lcd Philips skærm 32" hver gang at jeg slår over på Media Center menuen flimre skærmen & ligeledes når jeg skifter tilbage & jeg kører forresten med scart iden ene ende og S-Video den anden ende hvad kan der være galt? M.V.H. Micras |
|
DET ER ALTID SUNDT AT VÆRE POSITIV & SMIL TIL VERDEN OG VERDEN SMILER TIL DIG
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Kører du med MCE godkendte drivere til dit grafikkort?
|
|
![]() |
|
Micras ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hejsa MCenterFreak Nej det gøre jeg vidst ikke men er igang med at hente opdateringen til mce nu men tak for oplysningen M.V.H. Micras |
|
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Så tror jeg du har fundet løsningen
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa MCenterFreak Den vil ikke installere driveren den skriver at jeg ikke har nogen dualtv board at jeg skal installere dette og genstarte pcen hvad gøre jeg? M.V.H. Micras |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du lidt mere om havd du har i maskinen: TV kort, Grafikkort og hvad du er igang med at installere?
|
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld dobbelt post men mit grafikkort hedder forresten nvidia geforce 7300le
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du må nok lige komme med lidt flere oplysninger, se ovenfor!
|
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa MCenterFreak Det var grafikkort meddelsen som jeg fik men det var åbenbart til dualtv og det har jeg ikke i min grafikkort men grafikkortet hedder Geforce 7300 le mere ved jeg ikke og har 64 mb ddr hukommelse med i/o & VGA port & Composite, S-Video mere ved jeg ikke om kortet hvilken oplysninger vil du have flere af? |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror du har fat i de forkerte drivere. Hent de drivere der er link til nederst http://www.nvidia.com/object/winxpmce_93.71.html Kør installationen Så skulle det virke |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |