|
Airpods vil ikke gen-tilslutte |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2023 kl. 15:46 |
|
Hejsa, Efter at have haft et mislykket forsøg på at lave deling af lyd på appletv, vil de ikke længere connecte til mine devices. Jeg kan bruge dem - hvie jeg "glemmer" dem på enheden, og gen-tilslutter. Men når jeg så senere vil bruge dem, så fejler det - får bare beskeden om at "forbindelsen mislykkedes... sørg for de er indenfor rækkevidde, osv. Det pudsige er, at den der "animation" der jo splasher op når telefonen ser dine airpods, med animeringen af både etui og airpods - og info om, hvor meget strøm der er på - den kommer frem. Med det rigtige navn på dimserne og det hele. Men hvis jeg prøver faktisk at tilslutte... "forbindelsen mislykkedes". Jeg har forsøgt det meste jeg har kunnet opstøve, nulstillinger, også af telefonens netværksindstillinger osv. Men intet virker. Et kald til apple har heller ikke givet noget. Så... jeg tænkte jeg lige ville høre, om der er nogen her, der har været ude for noget lignende?
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4671 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tlf er en? |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er du sikker på at alle enheder der skiftes i mellem også benytter samme apple id?
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
zunex
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 12-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
sorry - det er en 14'er, kører iOS 16.5
|
||
zunex
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hejsa, ja det er jeg.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt at bruge citér knappen, så man ved hvem du svarer med hvad.
Men det har aldrig voldt problemer hos mig, for så længe Airpods står på listen i bluetooth, så er de på lige så snart de sidder i ørerne. Har kun haft udfordringer med forbindelse når Apple produkt skal connecte med tredje part bluetooth udstyr.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at resette dine airpods?
|
||
zunex
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yes, as well. Det er virkeligt mystisk at jeg kan tilslutte mig til dem hvis jeg glemmer dem på tlf hver gang... svært at tro på, det er en hardware ting når det virker - og virker indtil jeg putter dem tilbage i etuiet. Så er det forfra... Weird.
|
||
zunex
Funktioner
Tak(0)
|
|
Citér option.... cjheck. Duly noted :)
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.
|
||
|
||
zunex
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE]
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui. [/QUOTE] Det er den eneste måde jeg gør det på.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui. [/QUOTE] Det er den eneste måde jeg gør det på. [/QUOTE]
Så forstår jeg intet.
|
||
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |