|
Netflix ekstra medlem |
Besvar |
Forfatter | |
Tavruz
Bruger Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Maj-2023 kl. 01:38 |
Nu Netflix strammer op på deling, ved vel at checke IP adresser:
Hvis jeg nu tilmelder mig som ekstra medlem hos en eksisterende Netflix bruger, vil jeg så kunne bruge denne adgang via min iPhone såvel hjemme som hvis jeg chromecaster til kærestens tv når jeg er på besøg hos hende? Eller vil der opstå problemer grundet de to forskellige lokationer, nu jeg streamer gennem to forskellige 4G routere? Kan ikke helt gennemskue om det er telefonenes IP adresse eller routerens Netflix lurer af?
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med en ChromeCast er det den trådløse enhed ChromeCast'en er tilkoblet (det trådløse netværk den er på), da ChromeCast overtager streamingen 100% (du kan slukke din tlf. efter du har startet playback på ChromeCast).
Du kan - hvis det er et problem - koble ChromeCast op på din mobil-telefons hotspot, så vil det være mobil-telefonens (din teleudbyders) IP-adresse, der vil blive set af NetFlix. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |