|
Min fotostream på ny ipad |
Besvar |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Juni-2023 kl. 12:31 |
Hver gang jeg tog fotos på iPhone, kunne jeg efter kort tid se dem på min gamle iPad.
Men på min nye iPad 10 kan jeg ikke se mine fotos. Og jeg kan heller ikke se en indstilling som “min fotostream”, ligesom der er på iPhone.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min fotostream afskaffes helt om kort tid. Du skal bruge iCloud fotos i stedet for.
Gå ind i indstillinger for iCloud, og slå iCloud fotos til på alle enheder. Redigeret af Brixen - 09-Juni-2023 kl. 12:34 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak! Men så kan jeg ikke sikkerhedskopiere mere. Det kan jeg så godt hvis jeg vil abonnere på mere iCloud plads.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |