|
Google chrome search bar mangler |
Besvar |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2023 kl. 09:27 |
Af en eller anden årsag er min Google chrome search bar med lens forsvunder fra forsiden af min telefon.
Iflg.info skulle jeg kunne få den tilbage ved at langtids trykke på skærmen og vælge widgets, men den er ikke at finde nogen steder. Jeg ser så at den kan downloades på Google Play, men jeg kan ikke finde den. Hvordan får jeg den tilbage?
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville forsøge med en genstart af telefonen.
Medmindre der ved en fejl er sket ændring i standardindstillingerne, så bør den dukke op igen efter genstart. Hvis ikke, så oplys hvilken telefon og hvilken androidversion du bruger.
|
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Genstart hjælper ikke.
Det er en OnePlus Nord 2 5G; Android 13. |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den widget hedder bare Google. Så den skal være under widget
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at søge efter "Search Bar" inde under settings?
I følge denne video skulle det findes under Home Screen: Menupunket findes dog ikke på min telefon, men måske det gør på din!
|
|
Mvh Jesper
|
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Ha, ha! Det er den da også. Jeg kiggede under Chrome. Tak!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |