|
B&W CM10 Defekt Bas |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
MSK
Ny bruger Oprettet: 05-Juli-2023 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Juli-2023 kl. 09:53 |
Hejsa alle
Er vildt frustreret har ikke kunne høre musik på mit NAD anlæg sammen med mine B&W CM10 S2 Højttaler da den ene bas enhed er defekt (Skratter) Har bestilt en ny enhed igennem Hi-Fi klubben for 3 måneder siden, men de kan ikke få den hjem fra UK pga B6W er ved at flytte deres læger til Europa. Har talt med HI-FI- klubben flere gange og det sidste var at de ikke kan fortælle mig hvornår jeg kan få min enhed. Synes det er vildt ringe at et så stort firma som B&W ikke kan lever vare til Europa Er der nogen herinde der kender et andet sted man kan købe fra, har kigget på ebay der er kun noget fra US. Måske man bare skal tage en flyver og selv hente det
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fundet på ebay.de. 6,5 tommer bas, kan være den passer selvom den er til centerhøjttaler i samme serie.
Redigeret af Munch - 05-Juli-2023 kl. 10:22 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
jonas47
Bruger Oprettet: 28-Juni-2010 Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville skrive direkte til B&W. Det gjorde jeg, da jeg skulle have ny diskant til den ellers udgået B&W cm1. Det satte skub i tingene, og Hifiklubben kontaktede selv mig pr. mail for at følge op👍
|
|
Snippermanden
Bruger Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 201 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skriv til Bojo og Farage og kald dem ud som de løgnagtige svindlere de er.
|
|
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround Monitor Audio FB212 BenQ W10000 Sony PS3 |
|
MSK
Funktioner
Tak(0)
|
Øhh hvem er det ??
|
|
MSK
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har været på deres hjemmeside var ikke helt nemt at finde ud af hvor man skulle skrive, men fik gjort det, har ikke hørt noget, prøver igen tror jeg.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja der skulle mange klik til at kontakte dem om højttalere.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
MSK
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for det, fandt det også selv, men ikke helt nemt
Har skrevet til dem, så må vi se om jeg høre noget ?
|
|
MSK
Funktioner
Tak(0)
|
Ja nu er det 14 dage siden jeg skrev til B&W Har INTET hørt
Har også ringede igen til HIFI-Klubbens kundeservice, som med en del pres fra mig vil følge op på det. Det lyder til der skal gå RIGTIG laaaaaang tid før jeg igen jeg kan høre noget god musik. Kan sku IKKE anbefale at købe B&W og hellere igennem HIFI-klubben, som burde hvis de gad, kunne trykke på nogle knapper skulle man mene !!!!
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af T-Duck - 20-Juli-2023 kl. 22:21 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1108 |
Funktioner
Tak(0)
|
MSK
Funktioner
Tak(0)
|
sendes ikke til DK
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |