|
denon x4100w Firmware loop hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
Jokeren1943
Bruger Oprettet: 29-November-2015 Sted: Aalborg, Danmar Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Juli-2023 kl. 17:26 |
min denon receiver x4100w sidder fast i firmware loop “Please wait Update retry”. Selvom jeg har slukket den i 20 minutter hjælper det ikke.
Er lidt desperat. Kan jeg eventuelt komme ind i receiverens menu og lave en factory reset eller lignende?
Redigeret af Jokeren1943 - 24-Juli-2023 kl. 17:26 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google: denon avr-x4100w factory reset
Google tillader ikke aktiv link Redigeret af Munch - 24-Juli-2023 kl. 17:38 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Jokeren1943
Bruger Oprettet: 29-November-2015 Sted: Aalborg, Danmar Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
Factory reset er prøvet - virker tilsyneladende ikke. Vender stadig tilbage til "Please wait Update retry"
Redigeret af Jokeren1943 - 24-Juli-2023 kl. 18:50 |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Har du trykket på alle tre knapper på samme tid?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Jokeren1943
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre "Ja" og "Initialized" gør den som den skal, for efter 3 minutter at vende tilbage til "Please wait Update retry"
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Stod den til at opdatere automatisk? For så vil jeg bare sørge for den er sat til router, og vente…
|
|
|
|
Jokeren1943
Funktioner
Tak(0)
|
Det lykkes at løse problemet. Løsningen er følgende:
Network reset + Microprocessor reset 1. Turn of the power using on/standby. 2. Simultaneously pres/hold the up/down arrows buttons on the front panel and then press the on/standby button on the frontpanel. 3. Once the display starts flashing at intervals of about 1 second, release the two buttons (hold for at least 4-5 seconds) Tusind tak for hjælpen!
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Godt du fik det løst
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |