recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S - Dali Zensor System
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S - Dali Zensor System

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lokolaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Juli-2023
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lokolaks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S - Dali Zensor System
    Sendt: 31-Juli-2023 kl. 12:53
Hej,

Jeg står og skal flytte i noget mindre så jeg har desværre ikke plads til mit Dali Zensor system.

Derfor overvejer jeg om dette skal sælges eller om det skal ud i sommerhuset at stå. 

Systemet består af følgende:
2x Dali ZENSOR5 HG White speaker
Denon AVRX2400H
2x Dali ZENSOR1 HG White
Dali ZENSORVOCAL HG White centr
Cambr X301 HG White subwoofer

Fjernbetjeningen til Denon'en kunne godt trænge til at blive udskiftet da volume knappen ikke virker og fronthøjttalere(Zensor5) har lidt brugsspor  - Ellers virker alt som det skal.

Hvad vil I mene at man kunne få for sådan et system?

Mvh
Dennis


Redigeret af Lokolaks - 31-Juli-2023 kl. 13:04
Til top
Lokolaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Juli-2023
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lokolaks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2023 kl. 13:30
Ingen der har nogen ide om hvad sådan noget er værd?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2023 kl. 14:05
Det vil vel altid være et skøn. En tommelfinger regel er halv pris hvis alder er ca 5 år. Lidt mindre for reciever og sub, og lidt mere for højttalerne.

Redigeret af Munch - 02-August-2023 kl. 14:07
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Lokolaks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Juli-2023
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lokolaks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2023 kl. 14:51
Tak for svar.

Det lyder som en god tommelfinger regel!


Redigeret af Lokolaks - 02-August-2023 kl. 14:51
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu