|
Samsung led genstarter konstant. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
MickOutzen
Junior bruger Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2023 kl. 20:58 |
|
Hejsa
Jeg har et "Samsung 50" Q67T 4K UHD QLED Smart-TV
QE50Q67TAU" der lige pludselig begyndte at genstarte konstant (planlagt forældelse?).
Jeg har optaget en video af dens vanvid her: Kender I til mulige løsninger, synes det bliver ret teknisk når jeg googler. /Mick
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det man altid gør med elektronik der opfører sig hysterisk, er at tage strømmen helt fra. Hvor længe er et spørgsmål om tålmodighed, sommetider er 1 minut tilstrækkeligt, andre gange vil 1 time eller måske et døgn hjælpe.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Strømforsyning i tv fejler sikkert
Kondensator er kendte fejl. Kan laves hvis du selv gider eller finder nogen der gider Delene er billige. Arbejdsløn er dyr
|
||
S.K
Bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Jeg har ofte set denne fejl på Samsung skærme. Det har altid været en panelfejl (Backlight). Spild ikke tiden på den, og køb en anden. Overvej om du vil købe Samsung igen |
||
Mvh. Søren
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser ud til det kan være fra 2020 og frem: Garanti?
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
MickOutzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har taget strømmen fra igår, og venter nu på at der er gået 24 timer....er spændt på om det "bare" var det. Redigeret af MickOutzen - 09-August-2023 kl. 16:49 |
||
MickOutzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, det er lige det....ens egen tid er pludselig også dyr når man skal igennem fejlfinding osv....
Redigeret af MickOutzen - 09-August-2023 kl. 16:49 |
||
MickOutzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er nemlig præcis fra december 2020. Så de 2 år er overskredet desværre... Redigeret af MickOutzen - 09-August-2023 kl. 16:48 |
||
MickOutzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, du har ret. Det er f***** tredje Samsung skærm der ryger inden for de sidste 10 år (af forskellige grunde skal lige siges).... Det er bare træls i disse tider, hvor pengene er lidt små...
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at resette det?
Klaus
|
||
MickOutzen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan næsten ikke nå ind i menuen og trykke på noget i det lille tidsrum, hvor tv'et opfører sig normalt...
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næsten? Kan du eller kan du ikke? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |