|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() Sendt: 14-Januar-2007 kl. 21:32 |
Nogen der har erfaringer med dette grafikkort til HTPC. Overvejer stærkt at købe det! Passiv køling (nul støj) HDMI udgang til PV60eren (understøtter HDCP og dermed fremtidssikret til HD DVD(Blueray) http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=297278 http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=3&id=2 026 |
|
![]() |
|
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Jeg har ikke nogen erfaringer med dette kort, men har selv et passivt kølet
7600GS kort (dog kun med DVI) og det virker perfekt. Prisen er også god på det kort du har fundet. Hvis du skal have den "perfekte" løsning, så skal man vist op i GT modellerne, for de understøtter vist alle PureVideo features, men det er bagateller der adskiller GS og GT på det punkt. Skal det bruges til spil, så er det GT du skal have. |
|
Sony KDL-55W807CSAEP, Yamaha RX-V775
|
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
OK, men jeg har ikke fundet et GT der er passivt kølet og har HMDI. HMDI og passiv køling er et must for mig.
|
|
![]() |
|
mosx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
Det er også det rigtige valg. Jeg ville bare lige påpege det, så det ikke kom
som en overraskelse. |
|
|
|
![]() |
|
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Jeg ville lige søge lidt mere på det kort fra gigabyte. Da jeg selv kiggede efter kort til den pris fandt jeg flere fora Eg holdte mig fra det af samme grund. \René |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad var problemet med kortet? (bare nysgerrig)
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det må du lige uddybe lidt primeradk, hvad mener du skulle afholde en fra at købe det?? Redigeret af thoma2 - 15-Januar-2007 kl. 20:02 |
|
![]() |
|
primeradk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 324 |
![]() |
Sorry har vist tænkt hurtigere end jeg skrev eller også er noget andet gået galt. Det jeg ville sige var at jeg læste flere steder på diverse fora at folk havde problemer med det lavede grafik fejl (artifak) og kom op med typiske dll fejl pga varmen, da kortet ikke kunne komme af med varmen. Om folk så har haft pcer uden blæser eller hvad ved jeg ikke ville bare ikke risikere noget og da jeg ikke havde brug for HDMI direkte valgte jeg noget andet. Dog skal man jo være opmærksom på at der er mange der skriver alt muligt så man skal måske læse lidt mere om det nu, måske de har ændret noget på det, eller dem som havde problemer måske bare var tilfældige personer som troede de kunne have sådan et kort uden andre blæsere i deres maskine. Ved jeg ikke. \René |
|
Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt lige noget andet her. De skriver godt om det men anbefaler dog lidt køling. Kan I lige nu finde de indlæg fra dengang men skal nok poste dem hvis jeg finder dem. http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/Gigabyte_ 7600_gs_hdmi/2.html \René |
|
|
|
![]() |
|
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Jeg har selv lige købt det. Det sidder nu i et Antec Fusion kabinet en slot fra FloppyDTV. Jeg har ikke lavet stresstest på det, men indtil videre spiller det bare. 1366x768 over HDMI'en det er bare dejligt at se på
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad tv kører du med det på? og hvad er dit tv´s native opløsning?
\René |
|
|
|
![]() |
|
KasperM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Det er på en Viewpia 40", native opløsning er vist på 1366x768 - skal lige have talt efter Med Selector signalet via min HTPC giver det et virkelig flot billede uden jeg har lavet nogle specielle software tweaks. Kører blot med Nvidia's Purevideo decoder. Det eneste problem jeg har indtil videre er, at farverne ser forkerte ud, når den har stået i standby, hvilket kræver en genstart. Der er nok en eller anden indstilling jeg har overset... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |