|
LG C9 måske defekt - salg |
Besvar |
Forfatter | |
Jonas R
Junior bruger Oprettet: 19-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Oktober-2023 kl. 11:38 |
Hej folkes
Jeg står i et lille dilemma. Jeg var sikker på mit 5 år gamle, 55" LG C9 var dødt. Ved opstart ville den kortvarigt flashe grønne striber i venstre side af skærmen og så lukke ned. Jeg prøvede at nulstille efter alle kunstens regler, samt havde den uden strøm i et døgns tid, uden held. Jeg endte med at købe et nyt og pille det gamle ned. Nu ville jeg så, 2 uger efter, sende det til genbrug, men tænder det da lige for sjov og nu virker det selvfølgelig. Løs forbindelse? Jeg kan ikke frembringe fejlen igen. Jeg vil gerne sælge, men vil have dårlig samvittighed ved at tage for meget for det, hvis noget. Hvad ville i gøre? Hilsen Jonas |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
Soveværelset?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4856 |
Funktioner
Tak(0)
|
Løse forbindelser i soveværelset er vist ikke nogen god idé
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Jonas R
Junior bruger Oprettet: 19-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Andre steder er selvfølgelig blevet taget i betragtning, men tak for forslaget
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg ville sætte det til salg på en af de lokale FB grupper til en meget billig pris og så være helt tydelig omkring problemet. Du var på vej på genbrugspladsen med det, så er 500kr da bedre? Alternativt så giv det væk for en kæmpe pose fredagssnoller. /ask
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |