|
Service/rensning af projektor |
Besvar |
Forfatter | |
mortensen_dk
Ny bruger Oprettet: 27-Oktober-2023 Sted: Kbh Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2023 kl. 10:03 |
Hej, er der mon nogen, der ved hvor man kan få renset sin projektor for rimelige penge? Jeg har et problem med hvide “skyer” ved helt sort billede.
|
|
Peteredderkop
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2023 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken projektor er det? og Hvad er rimelige penge? Det lyder som støv på linsen.
Redigeret af Peteredderkop - 28-Oktober-2023 kl. 13:38 |
|
mortensen_dk
Funktioner
Tak(0)
|
Optoma HD29. Der er ingen støv udvendigt og jeg har også blæst den ren omkring lampen. Det er formentlig støv indvendigt omkring filtrene osv. Hvis det kunne gøres for en plovmand ville jeg være glad.
|
|
Peteredderkop
Ny bruger Oprettet: 27-Januar-2023 Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Generalt set må man ikke blæse ind i en projektor. Det er højst sandsynligt støv inde i maskinen, måske på chippen. Det eneste jeg har hørt omkring Optoma er at deres service skulle være under middel men jeg ville da høre dem ad i første omgang. Jeg tror dog at det ville være dyre end du forventer. -- Så lige din projektor er 1080p, så måske er det mere værd at investere i en ny 4k projektor.
Redigeret af Peteredderkop - 28-Oktober-2023 kl. 13:31 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er uheldig er lcd panelerne skadet med misfarve. Men det kan først ses ved adskillelse
De 500 rækker desværre ikke langt i den verden
|
|
mortensen_dk
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Nej, jeg ved egentlig godt, at 500 ikke rækker til noget, var sådan set bare et tal fyret af i et øjebliks naiv optimisme. 😊
|
|
mortensen_dk
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, tak for svar.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |