|
Xiaomi box 4K med lydforsinkelse |
Besvar |
Forfatter | |
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Oktober-2023 kl. 20:59 |
Hejsa var oppe og se fodbold hos min svoger
Det var igennem en Xiaomi 4K box - men der var en lidt for lang delay fra billede til lyd - nogen der kender til problemet. Boxen virkede ellers smart - Har selv kun rodet med Apple tv - Men tror ikke jeg kan finde den app til Apple tv som han havde - ellers havde jeg bare anbefalet ham et Apple tv… men mon ikke man kan gøre noget ved den delay
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lidt svært at svare på. For det kan være appen. Det kan vi være den ikke er god til at transcode lyden i real time. Det kan være lyden var via bluetooth, det nævner du ikke noget om det kan være så mange ting
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
nej det er rigtigt. Tror han kørte det over en soundbar - nå jeg roder bare med det næste gang jeg besøger ham - men smart var det nu - udover det med lyden.
|
|
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er du sikker på, at det ikke var noget snusk? De fleste sportsrettigheder ligger i Danmark eksklusivt hos de store tjenester; Viaplay, DRTV, TV 2 Play og Discovery+. Det er ganske normalt med fejl på lydsynkronisering og andre problemer på de ulovlige streams i IPTV apps.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
forzajuve
Funktioner
Tak(0)
|
jeg er ikke sikker på det - der er jeg svar skyldig - men jeg må give dig ret i at det måske ikke er alt for godt, hvis det forholder sig som du skriver.
Tak for det
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |