|
Plex virker ikke med ny router |
Besvar |
Forfatter | |
Nicoleif
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-September-2023 kl. 22:45 |
Jeg har fastspeed fiber med Icotera i4850 router og har problemer med at få Plex til at virke både på mit OLED LG (Plex app), på min nvidia shield box og på min macbook (både Chrome og safarI). UPnp er enablet på routeren. Når jeg laver internetdeling via min iPhone så virker Plex. Nogen forslag til ændring af setup i routeren?
Redigeret af Nicoleif - 12-September-2023 kl. 22:46 |
|
Nicoleif
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen som kan hjælpe med dette?
|
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
En ganske kort google søgning gav dette resultat
du burde bare lave en manuel port forwarding i den router |
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
fsdk
Ny bruger Oprettet: 06-November-2023 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde problemer med samme router i kombi med Plex på Shield på NAS (WD PR 2100).
Fik det til at virke ved at opgradere PLEX på NAS samt genstarte Shield. Håber det kan lykkes for dig. Stor hilsen Finn
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |