|
Flade væghængte fronthøjttalere |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
mhras
Bruger Oprettet: 27-Juni-2008 Status: Offline Point: 76 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-November-2023 kl. 17:25 |
Hej
Vores stue er en kende udfordret mht. plads, så jeg nået frem til at jeg gerne vil have væghængte fronter, så dem jeg har stående på standere kommer væk fra gulvet. Der findes jo en del forskellige mærker, så jeg vil høre om I har gode erfaringer med højttalere i den klasse. Jeg har kigget lidt på dem her, som også er til at betale :) På forhånd tak.
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker det er skrald, i forhold til dine standerhøjttalere!
Hvorfor ikke montere dine standerhøjttalere på et sæt vægbeslag i stedet? |
|
whazz
Bruger Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hifi-freaks har jo deres try & buy princip, så det da bare at kontakte dem med henblik på køb af dem du selv linker til, og så kan du kvit og frit returnerer dem hvis ikke de lyder godt nok. *EDIT* Link til try & buy:
Redigeret af whazz - 13-November-2023 kl. 12:26 |
|
René M
Bruger Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Overvej Lyngdorf FR-1, de spiller rigtig godt med god dybde.
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
JohnConnor
Guld medlem Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1036 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med eller uden sub?
|
|
mhras
Funktioner
Tak(0)
|
Har en Bowers & Wilkins ASW608 sub
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sådan et sæt - synes at det spiller rigtig godt til prisen. Kan også fås i hvid
|
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv et kig på XTZ spirit 6.
De er super som front og center, særligt til prisen. Har dem selv og er ret tilfreds
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
mhras
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for link.
Det ser ikke ud til der er danske forhandler af dem? :)
|
|
mhras
Funktioner
Tak(0)
|
Har godt haft dem i tankerne. Købte du dem "blindt" eller hørte du dem inden du købte dem? :)
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
https://danstv.dk/ er XTZ forhandler i DK men jeg ville ikke være nervøs for at handle hos https://www.fyndborsen.se/ - kan se at de har vilde black friday tilbud på dem PT
Dem har jeg handlet hos flere gange og der er super service selvom vi bor i DK De har også 30 dages fuld returret hvis ikke du er tilfreds med lyden https://www.fyndborsen.se/Buy---Try.html Husk det er svenske kr så spirit 6 koster kun 1100 dkr/stk! Så er der også råd til en 12" sub :-D
Redigeret af Berdel - 17-November-2023 kl. 12:59 |
|
mhras
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt, så kaster jeg mig ud i en 30 dages prøveperiode :) Skal man gå ud fra fra at XTZ Spirit 8 er endnu bedre end 6'eren? XTZ SPirit 6 (og 8) nævnes som centerhøjttalere - men jeg tænker de også gør det godt som L/R?
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |