|
LØST! Stofa/ Norlys ignorerer opsigelse |
Besvar |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-December-2023 kl. 22:26 |
|
I forbindelse med flytning til ny lejlighed, opsagde jeg Stofa TV og Internet. Jeg betalte via betalingsservice for 4 kvartal, men havde lagt en opsigelse en md frem. Der kom en fin opgørelse over internet tilbagebetaling for 2 mdr.
Men jeg har både ringet og skrevet til dem, at de skylder mig for 2 mdr TV pakke, men hører ikke en lyd. Hvordan råber man et stort firma som Norlys op???
Redigeret af Munch - 08-December-2023 kl. 13:43 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har brug for en megafon og så skal du stille dig op foran deres hovedkontor
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja du har fat i noget der
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg venter spændt på svar på ovenstående spørgsmål, da jeg har et tilsvarende problem med Norlys. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5270 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Norlys har mange kunder med problemer
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan troppe op i en af deres forretninger. Det vil jeg gøre, da de har en forretning her i byen hvor jeg bor. Jeg har det bedst med at snakke direkte til mennesker, der skylder mig noget Redigeret af Munch - 07-December-2023 kl. 10:31 |
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Løst! Fik fat i en fra mit tidligere antennelaug, og han kontaktede Norlys, der ringede til mig kort efter. Så nu pengene forhåbentligt på vej i min retning
|
||
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, du så åbenbart ikke TV i aftes. Her var et indslag om en der fejlagtigt var sendt til inkasso af Norlys. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej det så jeg ikke. Men jeg har haft kontroverser med Stofa og deres TV boks, der aldrig kom til at virke. Så jeg havde faktisk en forventning om at Norlys har mere styr på det.
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |