|
Problemer med DR appen |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2024 kl. 14:44 |
|
Hej. Jeg har et SONY Google TV. Jeg har massive problemer med DR appen. 1. Appen låser mit TV totalt nogle gange, så jeg må tage strømstikket da jeg ikke kan gøre noget med fjernbetjeningen, da den låser. Det eneste der at gøre er afbryde strømmen og genstarte mit TV. 2. Jeg må flere gange dagligt logge ind på DR appen, den kan ikke huske at jeg tidligere har logget ind. Sker når TV'en har været slukket ex. natten over. 3. Skifter jeg mellem forskellige app og vil åbne DR appen, er der en hvid skærm hvor der der står log ud. Dette er meget krævende da jeg skal åbne tablet, computer eller telefon for at godkende kode og f..... pumpe stok, for og åbne appen igen! Nogen som har et bud på hvad der er galt? Har nulstillet data og cache utallige gange. Vh. Morten
|
||
Morten
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Problemet ligger måske i dit TV - er det opdateret til nyeste softwareversion? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1420 |
|
Det med at man bliver logget ud, er også et kendt problem på ATV
Redigeret af Axlon - 04-Januar-2024 kl. 16:12 |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
arnely ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
|
Ja fuldt opdateret
![]() |
||
Morten
|
||
![]() |
||
|
Mange med samme problem. Og DR hævder at have løst problemet hmmm
![]() |
||
Morten
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4990 |
|
Hvorfor logger i ind på appen? Den virker jo uden.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Nej
![]() |
||
Morten
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
På Appletv virker den fint uden at man logger ind….. Klaus
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
|
||
miri
|
||
![]() |
||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1117 |
|
Jeg kan ikke bruge den dr app som mit nu syv år gamle Samsung tv har indbygget. Det skulle efter sigende være fordi mit tv er blevet for gammelt til at de vil sende opdateringer til det. Bruger kun app på min telefon via Chromecast, virker hver gang...
Frank
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
|
Det er da rart at være logget ind når man har flere enheder så enhederne opdatere hvad man ser
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Ingen problemer på mine tre Android TV enheder. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |