|
USB stik |
Besvar |
Forfatter | |
johnvester
Bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2024 kl. 11:51 |
efter at have brugt en 64 GB USBnøgle til at installere OS på en cromebook, har USB ØGLEN nu kun 64 MB.
Kan jeg genetablere USBnøglens oprindelige kapacitet. Jeg HAR prøvet at formatere den,men det hjalp ikke.
|
|
Sharp LC-43
Marantz SR7008 Pioneer DVR 540H-S Dali 470 / JBL Sub / Audiomonitor center + bag |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der en lille skyderknap på siden af den? En sådan bruges til at beskytte mod utilsigtet sletning. Hvilket format forsøgte du at formatere i, FAT32 eller NTFS, og hvad skete der da du prøvede? Blev det der var på den slettet eller hvad? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Her er Googles vejledning:
Format your USB drive
If you want to reuse your USB drive after you successfully install ChromeOS Flex on devices, use the Chromebook Recovery Utility to format it.
|
|
johnvester
Bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak for hjælpen.
Det var lige det der skulle til.
|
|
Sharp LC-43
Marantz SR7008 Pioneer DVR 540H-S Dali 470 / JBL Sub / Audiomonitor center + bag |
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til en anden gang, evt. en anden der har samme problem (evt. med noget andet end ChromeOS):
Download Rufus, vælg USB nøgle under Enhed og "ikke-opstartbar" i Opstartstype. Tryk så Start og Rufus tager sig af at slette de gamle partitioner og samle det hele til en partition igen. Bruger jeg ofte når jeg har leget med f. eks. Linux og min USB nøgle er uigenkendelig for Windows. |
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan også bare benytte Diskpart, som er indbygget i Windows.
Gå ind i command promt/terminal som administrator.
For at blive fortrolig med diskpart kan man evt. "list disk" med og uden USB og se hvordan den vises i listen. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |