|
Hjemmebio - layout |
Besvar |
Forfatter | |
CRH
Junior bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Januar-2024 kl. 14:39 |
Jeg er så heldig at have et lille værelse i overskud i huset og har langt om længe fået overbevist konen om at det ville være en fantastisk idé med en lille hjemmebio
Nu kommer det store spørgsmål så hvordan jeg skal indrette det for at få det bedste ud af det. Hvordan ville I indrette sådan et lokale? Jeg tænker lærred og sofa? Eller må jeg indse at rummet bare er for småt |
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kigger lige med her, da jeg har et lignende rum, blot 260x340 i stedet for 280x320
Min tanke var at installere noget på den “korte” væg længst fra døren og placere en sofa eller lign. Modsat. |
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er bestemt småt, men ikke så småt at jeg ville opgive det. Jeg er ikke ved en computer hvor jeg kan lave et konkret forslag, men ville gå efter følgende opskrift:
Det er, i grove træk, hvad jeg ville gøre. Redigeret af Jonas_h - 11-Januar-2024 kl. 20:08 |
|
CRH
Junior bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt input!
Det var noget i den stil og opstilling jeg havde tænkt mig. Havde dog ikke tænkt så mange detaljer igennem. Men det vil jeg klart gå efter!
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |