|
Allente TV boks |
Besvar |
Forfatter | |
ah.mohr1@gmail.com
Ny bruger Oprettet: 10-April-2021 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Januar-2024 kl. 17:35 |
Jeg har allente som TV udbyder, kan jeg købe en brugt allente TV boks tilslutte den til internet og virker det så ?
|
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan modtager du tv fra Allente, er det streaming eller parabol? Men uanset hvilken måde, alt efter tv, er en boks ikke nødvendig. Streaming via app i tv med Google/Android styresystem, eller med Shield TV / Apple TV. Parabol med kortlæser og sattuner i tv, eller ekstern satboks (kræver ikke internet).
Redigeret af JeTex - 25-Januar-2024 kl. 07:10 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4165 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har flere Allente TV bokse i overskud jeg ikke bruger hvis det er, hvis jeg kan grave dem frem 😀
Har kørt ATV i 4 år nu.
|
|
SVP03
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |