|
Pixel 7 pro |
Besvar |
Forfatter | |
arne56
Ny bruger Oprettet: 05-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2024 kl. 11:13 |
Kære forum
Jeg har en Pixel 7 pro fra sidste år. Jeg kan ikke skrue op eller ned for telefonopkald, altså når jeg taler med folk. Lyden er meget høj og jeg har prøvet at gå i indstillinger under opkald og når der ikke er opkald. Jeg kan heller ikke justere lyden når jeg slår højttaleren til. Jeg har naturligvis den nyeste Android 14 installeret og jeg har genstartet telefonen. Nogen der har oplevet det?
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke den omtalte telefon, men det er ikke normalt at man skal ind i indstillinger for at regulere lyden. Er der ikke to knapper på telefonen til henholdsvis at skrue op og ned for lydstyrken? Flemming
Redigeret af fltk - 29-Januar-2024 kl. 12:18 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger Volume Up/Down knapper på siden?
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
arne56
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg bruger knapperne på siden af telefonen. Der kommer en pop up på skærmen med en slider der kører op og ned i takt med at jeg skruer op og ned på siden, men lyden ændrer sig overhovedet ikke.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg ikke noget bud.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det "Lydstyrke for opkald" du justerer på?
Redigeret af Axlon - 30-Januar-2024 kl. 16:33 |
|
Mvh Jesper
|
|
arne56
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, men det virker ikke når jeg prøver at justere lyden der.
|
|
dumb
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan se at det for nogen hjælper at aktivere og så deaktivere høreapperat, på telefonen
Tryk på "opkald" -> tre prikker oppe i højre hjørne -> Indstillinger -> Hjælpefunktioner |
|
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES Lærred: 110" HiViLux motoriseret Front/Center: Paradigm MilleniaOne Bag: S/A Talent Sub 1: XTZ 10.16 Sub 2: Velodyne SPL-800i Receiver: Yamaha RX-A3030 |
|
arne56
Funktioner
Tak(0)
|
Tusind tak, du er en stjerne!
Det var lige nøjagtigt det der blokerede...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |