|
2 x Apple TV problemer |
Besvar |
Forfatter | ||||||
Guld medlem
Bruger Oprettet: 15-April-2020 Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Februar-2024 kl. 21:26 |
|||||
Jeg har et tv i stuen tilsluttet et ATV og et tv i soveværelset tilsluttet et andet ATV.
Jeg kunne godt tænke mig at kunne bestemme hvilket ATV jeg vil streame til fra min iPhone. Det ene hedder DAGLIGSTUE og det andet SOVEVÆRELSE, men det er kun ATV i DAGLIGSTUE der vises på oversigten når jeg vælger airplay. Begge ATV er på samme netværk. Nogen der ved hvorfor?
Redigeret af Guld medlem - 22-Februar-2024 kl. 21:28 |
||||||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||||||
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det burde ikke være tilfældet i denne tidsalder - men det er vel ikke brugen af "Æ" der giver dig udfordringer?
|
||||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Har også 2 stk
men mine hedder Stue og Sove. Begge virker Har du tjekket om begge opsætninger er ens ?
|
||||||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Samme netværk og samme frekvens (2,4 vs. 5GHz)?
|
||||||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
|
||||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
De får begge internet fra en 4G iPad. Kan en ustabil og langsom forbindelse være årsagen?
|
||||||
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D Apple TV 4K 32GB (2nd Generation) Beolab 1 Beolab 4000 2 x Beolab 2 |
||||||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hvordan ser det ud med opsætningen under indstillinger "Airplay og Homekit? Edit. Samme apple id? Tillad andre at at kunne airplay på samme netværk?
Redigeret af Potter - 23-Februar-2024 kl. 14:20 |
||||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det er ikke muligt for flere enheder, som er forbundet via internetdeling, at se hinanden.
|
||||||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||||||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Har du en idé til hvordan jeg får ATV i soveværelset på airplay oversigten? Kan man ligesom under Bluetooth vælge "glem denne enhed" til ATV i stuen så jeg kan få ATV i soveværelset frem? Skal jeg slukke for strømmen til ATV i stuen måske?
|
||||||
Beovision Avant 55"
||||||
quarkir
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hvis det er vigtigt for dig, bør du nok kigge på en bedre måde at få internet på :)
|
||||||
mvh
||||||
Guld medlem
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
|
||||||
Beovision Avant 55"
||||||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |