|
Gammel iPad og Messenger. |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Marts-2024 kl. 15:39 |
Hej.
Hvad gør man hvis ens iPad er så gammel at den ikke længere er kompatibel med (nyere) versioner af messenger? Og iPad påstår at man skal opdatere Messenger for overhovedet at bruge den? Kan man springer over det? Og nej, lad nu være med at sige "køb en ny iPad". Det er ikke det spørgsmålet går på. Men for så vidt - så kunne man vel blot bruge facebook via browser og så derigennem messenger? Hvis ikke der er nogen muligheder for at bruge en messenger app.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan sagtens gøre det gennem en browser. Jeg bruger ikke selv Messenger som app, da den bruger for meget strøm.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ok super. Måske derfor iPad altid er drænet for strøm (eller fordi den er gammel og har siddet for meget med strøm sat til).
|
|
Thorvald. |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok lidt en del af det hele, i forhold til dræn af batteri.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har bare et problem. Når jeg skriver www.facebook.com i browseren på den gamle iPad, så kommer den til en side med at acceptere cookies. Men jeg kan ikke scrolle ned til hvor man formodentligt skal acceptere. Kan man zoome ud, så man kan se det måske? Men hvordan? Så jeg kan ikke komme frem til login siden.
|
|
Thorvald. |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der bør være tre prikker, du skal trykke på, så kommer der en menu, hvor du kan trykke på Zoom. Eller også, må du bare bide i det sure Apple, og købe en ny!! Hi-hi!!
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Hahahaha. Hvor skulle de tre prikker være henne?
|
|
Thorvald. |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nåh, ja... Eller, tre streger? På en Windows-computer er de i øverste, højre hjørne... Eller, står der Menu nogen steder? Hvis du for en enkelt side, har zoomet ind, burde du også kunne se dette i søgefeltet Eller, simpelthen to fingre på skærmen, og træk lidt sammen...
Redigeret af mnielsen - 09-Marts-2024 kl. 10:35 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Zoom med 2 fingre, virker ikke. Og ja, egentligt er jeg med på de 3 streger eller prikker i browseren, men i safaribrowseren på iPad'en er der ikke sådan noget, heller ikke en menu. Synes heller ikke jeg kan finde noget under indstillinger. Måske min kone bare er nødt til at bruge sin mobil, indtil vi måske har råd til at købe en ny iPad.
|
|
Thorvald. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Har også prøvet med Chrome, men den gør det samme. Og selvom der her er 3 prikker, er der ikke nogen zoom ind/ud muligheder.
|
|
Thorvald. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til venstre i adresselinjen er der dette tegn: AA
Redigeret af Brixen - 09-Marts-2024 kl. 12:34 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Nej. Hverken i safari eller Chrome på iPad'en. Jeg ved ikke om det har nogen betydning, men det er en ret gammel iPad. Jeg ved ikke om det er version 1 eller 3, men dernede omkring. Nej, jeg tror det er iPad4, fordi modellen er A 1460. Og den blev udgivet i 2012 - men om det var dér vi købte den ved jeg ikke, men det må jo være deromkring. Nå, det er da sjovt nok at vide.
|
|
Thorvald. |
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |