|
Gives bort - Yamaha receiver |
Besvar |
Forfatter | |
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Marts-2024 kl. 18:30 |
Den er ikke meget værd hvis man er bare lidt seriøs om Surround, men kan fint trække de fleste stue løsninger. Den har stået nogle år i mit kontor og trukket nogle spinkle Harman Kardon højtalere. Dem kan man også få med (5stk inkl. center). Det ligner dem her (link), men jeg har ikke sub og har vidst smidt deres "fødder" væk, da jeg har haft dem på væggen. De kan sagtens stå uden. Det kan afhentes i Skovby (8464). |
|
FlyingHippo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jesper
Det aftager jeg gerne. Min søster er jævnligt på de kanter, så skal lige have tjekket med hende om hun skal forbi i starten af næste uge?? |
|
Atmos 7.2.4 Bio done: Center Dali Suite C0.8 Fronter/Surround/Surround back 6xDali suite 2.8 4xHeight FrontBack Dali Suite R0.8 2x Klipsch R-115SW 150" Hjemmelavet Bistrech lærred |
|
JesperRou
Bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan vi nok godt finde ud af. Jeg sender lige en besked med info.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ALTID en go' idé, at gemme smådimser, man får leveret sammen med sin elektronik. Det fylder jo ikke meget, og kan bare ligge i en kasse, hvor man sikkert også har diverse kabler og andet liggende.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19447 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis FlyingHippo ikke får søsteren forbi, er jeg aftager. Onkyo i garage er ved at have det skidt og trænger til udskiftning... Klaus
|
|
FlyingHippo
Bruger Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 168 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænkte bare det ville være synd at smide den ud. Så hvis du har mere brug for den end mig tager du den bare :-) |
|
Atmos 7.2.4 Bio done: Center Dali Suite C0.8 Fronter/Surround/Surround back 6xDali suite 2.8 4xHeight FrontBack Dali Suite R0.8 2x Klipsch R-115SW 150" Hjemmelavet Bistrech lærred |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |