|  | 
| Dårlig signal Eurosport Allente | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Samson2015   Ny bruger     Oprettet: 03-April-2024 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Dårlig signal Eurosport Allente Sendt: 03-April-2024 kl. 22:53 | 
| 
   Hej Alle Jeg har et problem med modtagelse af Eurosport på parabol , jeg har Allente abonnement . Jeg har 100 % signal på parabol. Og alle kanaler er helt perfekte , på nær Eurosport 1 og Eurosport 2 , de hakker rigtig meget , og pixelerer virkelig meget. Forstår det ikke når signal er 100 %  Og alle andre kanaler er perfekte 🤷🏼♂️ Håber nogle har en idé På forhånd Tak.. | |
|  | |
| fltk   Platin medlem   Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10667 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 04-April-2024 kl. 10:42 | 
| Jeg havde tidligere det samme problem med andre satellitkanaler. Det viste sig at være en trådløs telefon placeret i nærheden af modtageren der lavede forstyrrelser på de pågældende frekvenser. Andet elektronisk udstyr kan forårsage samme fejl.   Flemming Redigeret af fltk - 04-April-2024 kl. 10:42 | |
| 
     Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 | |
|  | |
| Samson2015   Ny bruger     Oprettet: 03-April-2024 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 04-April-2024 kl. 11:41 | 
| 
   Det må jeg da lige gå igennem Der er desværre mange muligheder , der står mange ting omkring. Men tak for svar.. | |
|  | |
| Munch   Guld medlem     Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5434 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 04-April-2024 kl. 13:34 | 
| 
 Kan de forstyrrelser af signalet ikke klares med et mere robust antennekabel med ekstra afskærmning? | |
| 
     Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
     | |
|  | |
| Samson2015   Ny bruger     Oprettet: 03-April-2024 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 04-April-2024 kl. 14:12 | 
| 
   Måske en mulighed. Faktisk en ret Go idé. | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |