|
remote |
Besvar |
Forfatter | |
vanzandt
Bruger Oprettet: 13-August-2008 Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2024 kl. 11:37 |
Hej, jeg har en ældre Marantz SA7003 CD-afspiller som ikke længere kan læse SACD-skiver. Jeg har desværre forlagt remoten , så hvis nogen ligger inde med sådan en , kunne jeg være interesseret,
eller du har måske en viden om der er en indstilling på remoten så der står SACD , når sådanne afspilles. Hilsen Bo
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4667 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men, en fjernbetjening gør næppe at SACD laseren kommer i live. Klaus
|
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Nej , det er også min tanke , laseren er nok blevet træt og læser kun almindelig CD , det er nok blevet
tid til at tænke på noget nyt. Hilsen Bo
|
|
mortenstryhn
Bruger Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du bor eller kommer i København, kan du tage den ud forbi https://hifiservice.dk/ - de er officielle reparatører af Marantz og kan skaffe dele hjem.
Jeg havde min SACD/Blu Ray-afspiller UD7007 forbi dem og selvom de ikke kunne hjælpe, hjalp de med fejlservice gratis.
|
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej , tak for svaret ,er fra Odense har bestilt en fra E-bay , men er nu ikke sikker på at det hjælper med SACD afspilningen , men der er et eller andet som måske kan gøres med fjernbetjeningen.
|
|
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1552 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kunne også tage ind til audiocompagniet i Odense og se om de kan hjælpe dig
|
|
vanzandt
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, tak for tippet , det kunne godt være, bor ikke så langt fra butikken.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |