|
LØST: FORUMMET ER BLEVET LANGSOMT |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-April-2024 kl. 18:41 |
||
Der er noget galt, når det tar 30 - 60 sek at skifte side. Og hvorfor er der en firkant
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2345 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, meget.
Det tog mig 14-15 sekunder før denne side blev vist, og yderligere 20 sekunder før jeg kunne skrive. Hvilken firkant? Den der er i besked feltet? Den har været hos mig i flere år.
|
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja den firkant i øverste venstre hjørne i skrivefeltet. Men den forsvinder tilsyneladende ved upload.
Og nu er forummet kommet op i normal hastighed igen
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej alle.
Vi kigger på det. Jeg kan se på serveren, at den har meget højt CPU forbrug - Det er en VM, så vi skal lige tale med vores hostingpartner. /Jens
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
Jeg har prøvet at genstarte serveren - Det ser ud til at have hjulpet - Det ser ud til at SQL serveren var gået i selvsving.
|
|||
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så er den gal igen... Langsomt forum, eller beskeden "Din forbindelse er ikke privat"
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||
Den med din forbindelse er ikke privat virker underlig. Den har intet med os at gøre - Vi har et helt friskt SSL certifikat der gælder til inde i 2025.
|
|||
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Beklager...Fik den igen nu i dag, hvor det igen er langsomt Det korrekte var: Forbindelsen til forum.recordere.dk er ikke sikkerDu får vist denne advarsel, fordi dette website ikke understøtter HTTPS. Få flere oplysninger |
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er altså underligt - Vi kan sagtens se hvad der er galt med performance (omend vi ikke har en løsning endnu).
Den med https. Har jeg ikke selv oplevet overhovedet.
|
|||
|
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja - Den loadeer, den loader, og A' ska' lov' dig, den loader!!! Har prøvet både med og uden "stjerne-stjerne-stjerne" - den ting, vi ikke må skrive om her, ligeledes at slå den indbyggede tilsvarende i antivrusprogrammet fra - så burde reklamerne jo komme, når loadingen er færdig. Det gør de heller ikke - hverken på forum, eller selve recordere-siden. Det eneste, som kommer, er pladserne, hvor reklamerne burde have været - hvide felter... Prøver, om jeg kan besvare - der går nok en evighed og en dag.
Redigeret af mnielsen - 29-April-2024 kl. 09:12 |
|||
|||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Og det samme i Edge, hvor der ikke er nogen tilføjelses-dimser eller ændret på indstillinger... Ingen reklamer på recordere eller forum - og stadig sløv.
|
|||
|||
hummelmose
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej.
Vi har skrevet en nyhed om det - Det kommer til at tage nogle dage, da vi skal have en ny server i luften. |
|||
|
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |