|
Sony tv mister wifi forbindelsen |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2024 kl. 06:57 |
Mit Sony XF9005 mister wifi forbindelsen når det har været slukket. Hver morgen er der ingen wifi, og nogle gange tager det lang tid før det får forbindelse igen. Det mister også tit forbindelsen når det har været slukket i løbet af dagen. Vi får besked på startskærmen om at der ikke er forbindelse til internettet og skal trykke info for at vælge hvilken forbindelse vi ønsker at bruge. Nogle gange skal den endda have password skrevet ind. En gang i mellem står der Forbundet - ingen net. Alt andet i huset har dog net.
Hvad kan der være galt?
Redigeret af kaizer - 01-Maj-2024 kl. 08:27 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slukker du på fjernbetjening eller på udtag i væg
Måske noget ala backup batteri er defekt
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2364 |
Jeg slukker på fjernbetjeningen. Ej heller strømspareskinne eller lign.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Findes der eventuelt indstillinger for standby i TV'et? Noget a la om det går i dyb standby eller dvale-tilstand.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Der er jo nogle øko indstillinger. Den kan stilles til lav, høj eller fra. Jeg formoder det har noget med strømforbruget at gøre. Den står normalt i lav, men som forsøg for at afhjælpe wifi problemet har jeg haft den slået fra. Det gjorde ingen forskel. Ind i mellem har tv’et også problemer med finde 5Ghz signalet.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
Det er ikke første gang, at jeg hører om problemet på Sony TV og jeg er ret sikker på, at i hvert fald nogle af de personer, der har klaget over det, har ejet XF9005 modellen. Der var vist noget med, at det er kommet efter en firmware-opdatering, men jeg er ikke helt sikker. Prøv at se om en Google-søgning måske afslører noget.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Tv’et er aldrig blevet opdateret. Jeg har været nervøs for om mine billedindstillinger forsvandt ved opdatering.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
Tænker det enten er dårligt wifi eller Sony tv’et.
Wifi er pivringe i mit eget Sony tv, så har slået det fra.
|
|
![]() |
|
Jeg tror umiddelbart ikke wifi fejler noget. Jeg har 300/300. Måler typisk 280/280 på iPad og telefon. Tv’et måler 242/164. Det skulle være rigeligt.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6290 |
Min Sony mistede også wifi-forbindelsen... så satte jeg et Ethernet-stik bagi: Nul udfald
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Brug ethernet kabel i stedet, så er forbindelsen hele tiden stabil og prøv også lige at slukke din router i 10 sek og genstart den men tv er tændt og på. Så se om ikke det holder og gør det ikke det, så brug et kabel i stedet for.
![]() Redigeret af javilha - 01-Maj-2024 kl. 18:23 |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Dine billede indstillinger forsvinder IKKE ved opdateringer! Men jeg ville nok smide et kabel i når du opdaterer, så intet går galt der.
Redigeret af Mr. Claude - 02-Maj-2024 kl. 15:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |