recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST: FORUMMET ER BLEVET LANGSOMT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST: FORUMMET ER BLEVET LANGSOMT

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 5024
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LØST: FORUMMET ER BLEVET LANGSOMT
    Sendt: 26-April-2024 kl. 18:41
Der er noget galt, når det tar 30 - 60 sek at skifte side. Og hvorfor er der en firkant
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 18:57
Ja, meget.

Det tog mig 14-15 sekunder før denne side blev vist, og yderligere 20 sekunder før jeg kunne skrive.

Hvilken firkant? Den der er i besked feltet? Den har været hos mig i flere år.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5024
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 19:23
ja den firkant i øverste venstre hjørne i skrivefeltet. Men den forsvinder tilsyneladende ved upload.

Og nu er forummet kommet op i normal hastighed igen Clap
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3978
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2024 kl. 23:36
Hej alle.

Vi kigger på det. Jeg kan se på serveren, at den har meget højt CPU forbrug - Det er en VM, så vi skal lige tale med vores hostingpartner.

/Jens
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2024 kl. 23:45
Jeg har prøvet at genstarte serveren - Det ser ud til at have hjulpet - Det ser ud til at SQL serveren var gået i selvsving.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2024 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg har prøvet at genstarte serveren - Det ser ud til at have hjulpet - Det ser ud til at SQL serveren var gået i selvsving.

Så er den gal igen... Langsomt forum, eller beskeden "Din forbindelse er ikke privat"
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2024 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Så er den gal igen... Langsomt forum, eller beskeden "Din forbindelse er ikke privat"

Den med din  forbindelse er ikke privat virker underlig. Den har intet med os at gøre - Vi har et helt friskt SSL certifikat der gælder til inde i 2025.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2024 kl. 06:28

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Den med din  forbindelse er ikke privat virker underlig. Den har intet med os at gøre - Vi har et helt friskt SSL certifikat der gælder til inde i 2025.

Beklager...Fik den igen nu i dag, hvor det igen er langsomt  Det korrekte var: 

Forbindelsen til forum.recordere.dk er ikke sikker

Du får vist denne advarsel, fordi dette website ikke understøtter HTTPS. Få flere oplysninger

Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2024 kl. 07:05
Det er altså underligt - Vi kan sagtens se hvad der er galt med performance (omend vi ikke har en løsning endnu).

Den med https. Har jeg ikke selv oplevet overhovedet. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2024 kl. 09:09

Det er altså underligt - Vi kan sagtens se hvad der er galt med performance (omend vi ikke har en løsning endnu).

Den med https. Har jeg ikke selv oplevet overhovedet. 

Ja - Den loadeer, den loader, og A' ska' lov' dig, den loader!!! Har prøvet både med og uden "stjerne-stjerne-stjerne" - den ting, vi ikke må skrive om her, ligeledes at slå den indbyggede tilsvarende i antivrusprogrammet fra - så burde reklamerne jo komme, når loadingen er færdig. Det gør de heller ikke - hverken på forum, eller selve recordere-siden. Det eneste, som kommer, er pladserne, hvor reklamerne burde have været - hvide felter... Prøver, om jeg kan besvare - der går nok en evighed og en dag.LOL

Redigeret af mnielsen - 29-April-2024 kl. 09:12
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2024 kl. 09:18
Og det samme i Edge, hvor der ikke er nogen tilføjelses-dimser eller ændret på indstillinger... Ingen reklamer på recordere eller forum - og stadig sløv.
Til top
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2024 kl. 09:19
Hej.

Vi har skrevet en nyhed om det - Det kommer til at tage nogle dage, da vi skal have en ny server i luften.

Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu