|
DR app på ATV er nede? |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4911 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2024 kl. 19:03 |
På min Apple TV viser DR appen bare et næsten hvidt billede med en slags tidsbold. Hvad er der galt, og hvordan afhjælper jeg det?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5313 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Genstart Apple TV ?
![]() Har lige været ude for der skulle logges ind med mobil/PC screen password, muligvis noget app opdatering?
Redigeret af JørgenT - 15-April-2024 kl. 19:53 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4911 |
Var inde på iPhone for at se om DR appen var opdateret for nylig, men det var såden ikke. Auto opdatering er slået til på ATV, så det er nok en genstart
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Og det var det der skulle til, en genstart! Nu virker det, tak for hjælpen
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
Konen har lige oplevet det samme…
Klaus
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5313 |
![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19582 |
Pisse smart at lave sådan noget i primetime…….
Klaus
|
|
![]() |
|
Mit nedbrud skete igår!
|
|
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1435 |
Det er ikke nødvendig at genstarte ATV - man skal bare kvæle DR-App'en, og så åbne den igen...
|
|
![]() |
|
Hvordan kvæler du en app på ATV, jeg har endnu ikke fundet slette muligheden?
|
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4635 |
Man kan lukke apps på Apple TV ved først at dobbeltklikke på Home-knappen, hvilket åbner app-skifteren. Så swiper man sidelæns hen på den app, som man vil lukke. Derefter swipe man opad.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Ja her til aften gjorde DR appen det samme igen. Genstartede ATV og appen var oppe at køre igen.
Så Bonderøven, og nu spørger jeg, er den i 4k? For billedet stod så knivskarpt, at jeg kunne tælle årringene i det træ han havde gang i
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |