|
Facebook: Notifikationer om fødselsdage |
Besvar |
Forfatter | |
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Maj-2024 kl. 18:32 |
Hej,
Er her nogen der ved, hvordan man konkret får Facebook til at vise notifikationer om fødselsdage igen? Jeg får dem hverken vist i appen eller på hjemmesiden. Så vidt jeg kan se, har jeg slået det hele til under indstillinger. Notifikationerne er pludseligt forsvundet for noget tid siden.
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Notifikationer på Facebook har længe været helt i hegnet... Så det er nok Facebook, den er gal med, hvis DU ER SIKKER PÅ, at alt er slået til, som det skal være...
Jeg har fx et andet problem med Facebook... Gemte opslag. Der får jeg IKKE notifikationer, når nogen liker mine opslag. Alt er slået til, som det skal, så det burde virke. Facebook er ikke perfekt, desværre. Vi er nok overladt til os selv, Facebook Support, eller Feedback...
Redigeret af mnielsen - 08-Maj-2024 kl. 17:17 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde samme problem for noget tid siden. Men nu virker det da igen.
Jeg har oplevelsen af at Facebook laver ændringer, bare for ændringernes skyld, ikke at noget bliver bedre. Noget går så ofte “i stykker” når de laver nogle ændringer. Det kommer måske til at virke igen.
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for jeres kommentarer.
Jeg har flere gange tjekket, at alt er slået til.
Jeg må holde øje med, om notifikationerne pludseligt dukker op igen. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |