|
TV2 Play hakker på Apple TV? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2024 kl. 21:00 |
|
TV2 Play på min projektor via Apple TV hakker
Billedfrekvens er slået til under Match indhold Det er kun TV2 Play der hakker, ikke andre apps Når jeg ser TV2 Play via min fladskærms (LG C3) indbyggede app hakker det ikke Hvad kan jeg gøre?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Første bud er at din projektor er ringe og ikke egner sig til det output du sender fra Apple boksen
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Læs første indlæg igen...
Det er kun TV2 Play der hakker, ikke andre apps
|
||
Mikael Simpson |
||
John Bach
Junior bruger Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
prøv at genstarte ATV har prøvet det samme! genstart hjalp!
|
||
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var et forsøg værd men gjorde ingen forskel
|
||
Mikael Simpson |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor meget hakkeri?
TV 2 har alle dage haft et lille hak hvert 6. sekund på Apple TV. |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4856 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Da min Apple TV strejkede på TV2, fik jeg support af Power kundeservice til fuld manuel installation af ATV’en. Jeg havde bare installeret den ved hjælp af min iPhone, og det er åbenbart ikke godt nok.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke noget jeg lige har bemærket.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min har heller ikke haft det problem |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Medmindre I har noget motion smoothing på, burde I kunne se det.
Efter TV 2 gik over til 50fps, er hakket selvfølgelig blevet endnu kortere, og det er mest tydeligt på rulleteksten på TV 2 News. Der har været skrevet meget om dette, både her og på Flatpanels. Men det er jo ikke sikkert, at det er det problem, OP har. |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alt er slået fra på TV’et, har et perfekt billede. Jeg kan godt se på rulleteksten, at den gir et lille hik hver 6.sek, men jeg kan ikke spotte det på billedet.
|
||
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |