|
EM i Fodbold og Windscribe VPN. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Juni-2024 kl. 05:49 |
|
Hej.
Der er nu kommet Tyske og Engelske TV program oversigter for de første Danske EM fodboldkampe: BBC1 20 juni 16:00 - 19:30 Engelsk sommertid Euro 2024 Denmark v England Så vidt jeg husker kræver BBC iplayer et 7 cifret alfanumerisk engelsk post nummer (4+3) samt by. ZDF 20 juni 18:49 - 20:00 live - UEFA EURO 2024 - Dänemark - England itv1 16 juni 17:10 - 20:30 Engelsk sommertid UEFA European Football Championship. Jeg bruger selv Windscribe VPN på min Chromecast med Google TV. Deres gratis option har 10 forskellige lande: United States Canada United Kingdom Hong Kong France Germany Netherlands Switzerland Norway Romania Citat: 'Well you start with a 2GB plan, don't need to sign up, but when you create an account with your email it will update to 10GB.' Både de 2GB og de 10GB er pr løbende måned. Og nulstilles hver måned på datoen for, hvornår du begyndte. Hvis du bruger dette link, får både du og jeg ikke 10 GB gratis om måneden, men 11 GB: Her er et link til Windscribes andre priser: Citat: 'Build a plan Billed $ 1.00 per location per month And another $ 1.00 for unlimited per month' Det du skal bruge er en' unlimited' VPN forbindelse til Denmark. Jeg har et andet sted læst at de $ 2.00 skulle være steget til $ 3.00 om måneden. Hilsen Carsten. |
||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg forstår ikke helt meningen med dit indlæg 🤔
Samtlige EM-kampe kan ses på danske kanaler. Med venlig hilsen Søren
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Der kan være mange forskellige årsager til, at man ikke kan følge EM på Dansk TV. F.eks. hvis man ikke taler Dansk? Hvis man er på ferie i udlandet? Eller hvis man er uheldig, at ens TV udbyder er overbelastet? Og så videre. Hilsen Carsten. |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vist at gå over åen efter vand. En rigtig fodboldfan er nok ligeglad med om der er dansk kommentator lyd på. Under ferie i udlandet tager man nok sin streamingenhed med, hvis man ønsker at se fodbold fra DR eller TV2. Overbelastning af TV udbyder har vist aldrig forekommet. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Det er nok mere rigtigt at skrive, at mange nedbrud sker under live udsendelser, med mange samtidige brugere. Som f.eks. dette link: TV-signalnedbrud rammer Champions League-seere Hilsen Carsten. |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja - på såkaldte live-udsendelser, (Via app) DER sker nedbruddene. De sker IKKE ved gammeldags, kedelig flow-TV - enten Kabel-TV, parabol-TV, eller DTT-TV, (DVB T2).
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja og det koster TV2 sport og sportX hvis man vil se flere end de danske kampe
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Tyske ARD1 viser nogle af dem fra lørdag den 15 juni: 15.06. 17:00 - 20:00 Uhr UEFA EURO 2024: Spanien - Kroatien. 15.06. 20:15 - 23:30 Uhr UEFA EURO 2024: Italien - Albanien. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 14-Juni-2024 kl. 07:05 |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Både BBC og ITV kan detektere man bruger VPN, så....
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Windscribe har følgende Gratis VPN servere i England. Foreslår at man prøver den anden: London Custard London Crumpets Og Engelske Betalings VPN servere: Edingburgh Keeper Willie London Biscuits London The Tube Manchester United Eller måske Tyske gratis servere som: Frankfurt Wurstchen Frankfurt Castle Ellers er her et link over 'UEFA Euro 2024 broadcasting rights' Ved hjælp af ovenstående, skulle der være muligt at find en TV kanal der viser den ønskede Fodboldkamp? Hilsen Carsten. |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Her er et skærmdump fra i dag. Som viser BBC og Windscribe VPN. Hilsen Carsten. |
||
OleA
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har nu ikke de store problemer med BBC(bruger Nordvpn). Nogle gange skal jeg finde en ny vpn adresse, men ellers kører det glimrende. |
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |