Hej
Jeg er forholdsvis ny bruger i dette forum, men jeg kan vel ligeså godt benytte mig af andres "ekspertise" velvidende at i den sidste ende er det jo øjet der ser, som bedømmer en fladskærms kvaliteter.
Men jeg står og skal bruge et nyt TV. Vi sidder nogle gange 3-4 meter væk fra TV'et, men oftest ligger vi faktisk på gulvet i en stor sækkestol - hvilket vil sige ca 2 meter fra dyret.
Jeg er meget i tvivl om, hvilken størrelse jeg skal købe. Vi har haft et 32 tommer med hjem på prøve, men det føltes sgu en smule for småt. Skærmen bruges primært til visning af film (både tv og dvd), børnetime og sidst men ikke mindst sport - især fodbold. Jeg ved at jeg ville ærge mig gul og grøn over at investere i et TV der ikke kan følge med, når det går stærkt i sportsverdenen (altså skygger/haler efter eks.vis en fodbold).
Så jeg tror vi skal op i en 37 tommer. Hvad kan I anbefale, som matcher mine krav. Jeg har jo desværre ikke en blanco-check i lommen. Håber meget i kan hjælpe. Jeg synes philips skærmen med ambilight er lidt blæret, men den er også ret pebret ihvertfald i 37 tommer udgaven. Pris ide mellem 10-15 kilo.