|
Problem med Facebook |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juli-2024 kl. 13:54 |
Jeg har brugt det meget lidt
Nu er jeg så åbenbart blevet blokeret (?) og får følgende meddelelse:
Edit: Og når jeg får adgang er det første jeg gør at slette det lort
Redigeret af jake51 - 17-Juli-2024 kl. 13:58 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke du jævnligt er på fjæsbogen, så blir du slettet. Jeg har vist meldt mig ind igen mindst 10 gange, fordi der er nogen der skriver om noget jeg skal se.
Så svaret er at du skal oprette dig igen. Redigeret af Munch - 17-Juli-2024 kl. 15:29 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan komme i kontakt med FB på denne måde:
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan kontakte FB via hjemmesiden, ja
Det kræver så lige, at man kan logge på... Og nej, gu vil jeg da ej oprette en ny konto
Redigeret af jake51 - 17-Juli-2024 kl. 18:24 |
|
Mikael Simpson |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
så er det da noget HELT nyt, at de er begyndt at rydde op i ubrugte konti... Jeg har en ekstra Facebook-konto, som jeg YDERST sjældent bruger. Den har jeg altid kunnet logge ind på.
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du tjekket den email-adresse, du logger ind med? MÅSKE, den kun MIDLERTIDIGT er lukket/blokeret, pga. for mange login-forsøg? Så kan det være, du skal vente nogen tid med at prøve igen, eller nullstille koden?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
“Ingen arme ingen småkager”
|
|
|
|
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
Der kan af og til være problemer på Facebook. Dette kan være ting, som ikke vises korrekt, billeder, man ikke kan uploade, osv. Og login-problemer, herunder at forblive logget ind. For en eller to uger siden var der problemer der...
Selv om man på diverse isitdownrightnow eller downdetector, kan se, at Facebook er oppe og køre, så kan brugerne være oppe at køre!! Dette kan man på nævnte sider se i kommentarsporet, hvis der er nye kommentarer. Bruger man evt. blokerings-dimser, så kan dette OGSÅ have indvirkning på sitets funktionalitet. Angående login-problemos: En gang kunne jeg ikke logge ind ved at taste adgangskoden. MEN! Jeg kunne, ved at indtaste den i et Word-dokument, og så derefter kopiere den derfra, og sætte den ind! Mærkelig fejl...
Redigeret af mnielsen - 18-Juli-2024 kl. 10:20 |
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik den geniale idé at installere FB på min mobil
Der kom jeg bare på uden at logge ind Men hvor dælen kan jeg finde/nulstille min adgangskode i appen?
Bonusinfo: Jeg fik knyttet min mailadresse til FB
Redigeret af jake51 - 24-Juli-2024 kl. 15:19 |
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |