recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug for en hifiekspert og håndværker ved Aalborg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug for en hifiekspert og håndværker ved Aalborg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jokeren1943 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2015
Sted: Aalborg, Danmar
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jokeren1943 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brug for en hifiekspert og håndværker ved Aalborg
    Sendt: 19-Juli-2024 kl. 21:18
Har brug for en HIFI ekspert der også kan hjælpe mig med at hæve mit tv-møbel og tv på væggen (vil have centerhøjtaleren mere i ørehøjde. 

X - Du skal også vide noget om Hifi. Jeg skal have sat bananaplugs på mine højtalerkabler.
X - Har købt et nyt LG TV. Her skal der sættes et nyt han-stik på.
X og andre mindre Hifi-små ting

Jeg er ikke specielt håndet så det skal du være. Jeg giver gerne 500 kr i timen (men du skal vide hvad du laver). Tager vel 2 timer. 

Hvis du ikke selv kan - kender du eventuelt nogen man kan kontakte i Aalborg området.




Redigeret af Jokeren1943 - 25-Juli-2024 kl. 18:03
Til top
Jokeren1943 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2015
Sted: Aalborg, Danmar
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jokeren1943 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2024 kl. 00:48
Hjælpen er på vej. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu