|
win 10 fejl ved opstart -løst |
Besvar |
Forfatter | |||
Benny From
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 844 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-August-2024 kl. 08:08 |
||
Kører med windows 10 pro 64 bit.
Jeg har hele tiden følgende fejl i windows logger under system: 7009 kilde service control manager - der opstod en timeout (6000 milisekunder), mens systemetventede på, at der blev oprettet forbindelse til tjenesten Google (qupdate) 7000 kilde service control manager - tjenesten google update(qupdate) kunne ikke starte pga, følgende fejl. tjenesten svarede ikke på en start - eller kontrolanmodning inden for det forventede tidsinterval Begge fejlmedelser står der 2 gange lige efter hinanden, altså 4 gange med samme starttidspunkt Jeg har i regedit ændret ServisesPipeTimeuot til både 7000 0g 8000 milisekunder uden at det har fjernet problemet Er der nogen som har en løsning, som kan fjerne problemet
Redigeret af Benny From - 06-August-2024 kl. 08:43 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fjerne google Update?
Klaus
|
|||
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvordan fjerner jeg så lige Google update ????
Glemte lige i første indlæg, at oplyse om at det drejer sig om Google Chrome Redigeret af Benny From - 03-August-2024 kl. 11:50 |
|||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dette kan tjekkes :
Tjek dine indstillinger for antivirus, firewall eller forældrekontrol Tjek indstillingerne for din antivirussoftware, firewall eller forældrekontrol. Sørg for, at dine softwareopdateringer ikke er blokeret, når Chrome har forbindelse til internettet. Sørg for, at tools.google.com og dl.google.com ikke er blokeret. Du kan også slette Chrome og geninstallere, det kan måske hjælpe.
Redigeret af JeTex - 03-August-2024 kl. 13:37 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis det er Crome. Så prøv at afinstaller det og lave en ny installation
|
|||
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har prøvet flere gange at fjerne google chrome, samme fejl med ny istallation. Det mærkelige er, at nogle gange kommer fejlen ikke i logfilen, altså er det en periodisk fejl, som opstår både ved genstart og efter hel lukning og ny start. Jeg har også kørt en sfc/scannow, som ikke melder fejl
|
|||
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg søgte på Google, på engelsk (som altid giver langt flere svar end at søge på dansk) og der fik jeg indtrykket af, at folk anbefaler et timeout på 60000 (treds tusinde). Har du prøvet det? At give 1-2 sekunder mere, vil nok aldrig hjælpe det store (fra 6000 til 7000/8000). |
|||
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lyder til at løsningen er en frisk Windows installation, så bare kom i gang Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
Benny From
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svarerne, har selv fundet løsningen, som har virket for mig, ingen fejlmeddelser i logbogen
Gig ind msconfig,exe og fjernede flueben i googleupdate ( der var 4 styk, som fjernede)
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så får du ikke opdateret din browser...... Klaus
|
|||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan man vel bare gøre ved at klikke på de tre lodrette prikker, gå til Hjælp, og gå til Om Google Chrome? Sådan har jeg altid gjort...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
Benny From
Funktioner
Tak(1)
|
||
Det fungerer udemærket på den måde.
Hellere foretage en manuel opdatering, end have fejl i loggen |
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |