|
S: Sony UBP x700 |
Besvar |
Forfatter | |
Voodoodolphins
Guld medlem Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-August-2024 kl. 20:58 |
Sælger et stk Sony UBP-X700 afspiller. Kommer med Remote og strømforsyning og intet andet.
Befinder sig i Galten (8464) men kan tages med til Aarhus. Har ingen ide om hvad den skal koste så bare byd! |
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske lige beskrive alder, stand, om du er første/original ejer, om det er købt i DK (med korrekt region), om det er fra røg- og dyr frit hjem og hvorfor det sælges.
Kunne MÅSKE godt være interesseret.
Redigeret af HessiDude - 11-August-2024 kl. 23:26 |
|
Voodoodolphins
Funktioner
Tak(0)
|
Ja ved faktisk ikke præcist hvornår vi købte den, kan ikke finde kvittering i min e-mail. Men vil gætte på 3 år siden.
Kommer fra røgfrit hjem men vi har hund. Den har ikke stået fremme de sidste ~to år. Har kun været brugt til standard Blu-Ray aldrig UHD, så på den måde er den spildt på os. |
|
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret.
Smider et (skam?)bud på 500 kr. afhentet. Så har jeg da prikket til bolden.
|
|
Voodoodolphins
Funktioner
Tak(0)
|
Når jeg ingen pris har så er det ikke et skambud!
Det er din hvis der ikke kommer et højere bud inden i morgen kl 12:17 (tidspunktet for dit bud). Ok? |
|
HessiDude
Funktioner
Tak(0)
|
Helt cool.
|
|
Voodoodolphins
Funktioner
Tak(0)
|
Glemte alt om det, men det er din hvis du vil købe den
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er den solgt ellers kunne jeg godt være interesseret, bor i Odder så hvis du er på de kanter engang imellem var det jo en nem handel
|
|
Voodoodolphins
Funktioner
Tak(0)
|
Den er solgt
|
|
Denner
Super bruger Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay 👍
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |