|
Dansk streamingtjeneste med gyserfilm |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6247 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-August-2024 kl. 15:45 |
Stream & Scream (scaryo.tv)
69 kr. om måneden... men så skal du betale mere for at leje de gode film Eksempelvis koster det 49 kr. at leje Talk to Me Den er jeg definitivt ikke med på Eller har jeg misforstået (det håber jeg næsten)?
Redigeret af jake51 - 16-August-2024 kl. 15:50 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ikke misforstået det - det fremgår klart af deres FAQ, at ikke alle film kan ses i abonnementet, men at nogle kun kan lejes ud pga. krav fra distributøren.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Men det er jo da de fleste
|
|
Mikael Simpson |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok ikke rentabelt at køre en niche-orienteret streaming-tjeneste i Danmark med tag-selv-bord.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en del gyserfilm på MUBI. Lige nu har de tilbud på 29 kr. om måneden de første 6 måneder.
Jeg opdagede det i går og startede med det samme. Det er en blanding af kunstneriske film, nye som gamle.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej - grunden til at der er lejepriser på næsten alle film, er fordi du også kan leje dem uden abonnement. Klik på "Film i mit abonnement" for at se, hvad du får med for de 69 kr. om måneden. Jeg vil tro der er omkring 520. Der er p.t. 10 film, som kun kan lejes. "Talk to Me" er en af dem.
Redigeret af longjohn2 - 18-August-2024 kl. 15:03 |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm
Det burde de nok gøre meget klarere
|
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |