recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: B&O Beolab 10 center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: B&O Beolab 10 center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: B&O Beolab 10 center
    Sendt: 21-August-2024 kl. 14:39
Sælger min elskede Beolab 10

Simpelthen den bedste centerhøjttaler jeg nogensinde har haft.
Den kosmetiske stand er dog efterhånden lidt trist.
Som det ses på billederne, er den desværre blevet ridset lidt på toppen og på de skrå sider på undersiden er noget af belægningen skallet af. Og desværre er den kendte fejl med at overfladen er begyndt at blive klistret.
Heldigvis er resten i fineste orden. Den spiller som en drøm, får alt tale til at stå 100% klar og kan levere et ualmindeligt højt lydtryk.
Der medfølger originalt vægbeslag.

Her er tale om en aktiv højttaler, så har du ikke B&O, så kræver det din receiver har pre-out til centerkanalen for at virke.

Specs på højttaleren er som følger:
2x250 Watt ICEpower moduler til hhv tweeter på ¾" og en 5¼" woofer.

Højttaleren befinder sig i Hillerød. Kan afhentes på adressen eller evt. udbringes i det nordsjællandske mod betaling.
Størrelsen, vægten og formen gør at jeg som udgangspunkt ikke sender.

PRIS: 1000 kr

Redigeret af Nagash - 21-August-2024 kl. 17:42
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2024 kl. 17:42
SOLGT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu