|
Sikker app til Outlook mail konto? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-September-2024 kl. 17:43 |
|
Har modtaget mail, om at min apple mail app ikke længere er sikker til at benytte min Outlook mail konto.
Er der andre der har modtaget den besked, og hvad er løsningen? Er det tilstrækkeligt at gen-installere apple mail appen. Kan man overhovedet dette, så den ligger samme sted?
Redigeret af Munch - 05-September-2024 kl. 17:47 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvem har du fået den mail fra?
Klaus
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Afsender som der står i adressefeltet: outlook@communication.microsoft.com
Brødtekst: “ Sikkerheden for dine oplysninger har meget høj prioritet for Microsoft. For at hjælpe med at holde din konto sikker vilMicrosoft ikke længere understøtte brugen af mail- og kalenderapps fra tredjepart, som beder om at logge på med kun brugernavnet og adgangskoden for din Microsoft-konto. For at holde dig mere sikker skal du bruge en mail- ellerkalenderapp, som understøtter Microsofts moderne godkendelsesmetoder. Hvis du ikke foretager dig noget, vil dine mailapps fra tredjepart ikke længere kunne få adgang til din Outlook.com-, Hotmail- eller Live.com-mailadresse fraden 16. september 2024. Hvad skal du gøre? Hvis du modtager denne mail, bruger du i øjeblikket en mail- eller kalenderapp, der bruger en mindre sikkergodkendelsesmetode til at oprette forbindelse til din Outlook.com-mailkonto. Du skal opgradere din mail- ogkalenderapp fra tredjepart til en version, der understøtter moderne godkendelsesmetoder. Microsoft tilbyder gratis versioner af Outlook til dine pc'er, Macs, iOS- og Android-enheder, som nemt kandownloades og forbindes til din mailkonto. Når du bruger en opdateret version af en Outlook-app, kan du være sikkerpå, at du opretter forbindelse på den mest sikre måde. Hvordan kan du konfigurere din Gmail, Apple Mail eller andre mailapps fra tredjepart? Forskelle ikke-Microsoft-apps vil have deres egne trin til at oprette forbindelse til din Outlook.com-mailkonto vedhjælp af moderne godkendelsesmetoder. Se vores hjælpeartikel – Moderne godkendelsesmetoder er nu påkrævetfor fortsat at synkronisere Outlook-mail i ikke-Microsoft-mailapps. Det kan dog være nødvendigt at kontakteudvikleren af disse apps for at få vejledning. I mange tilfælde kan du konfigurere den pågældende app til at brugemoderne godkendelsesmetoder ved blot at fjerne din konto og tilføje den igen med den nyeste version af appen.”
Redigeret af Munch - 05-September-2024 kl. 19:52 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvilken iOS version bruger du ?
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
iOS 17.6.1
|
||
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ser ud til, at du logger på med den gamle måde, så det burde kunne løses ved at fjerne kontoen og tilføje den igen.
|
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor bruge iPhones mail-app? Brug Microsofts egen Outlook-app, den er også bedre end Apples.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay! Det betyder så at jeg beholder mail appen på sin vante plads på forsiden. Det var hvad jeg håbede på kunne gøre det
|
||
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er bedre?
|
||
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er der delte meninger om……. Jeg har begge dele på min iPad. Klaus
|
||
Jorgen E
Junior bruger Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes det er frækt den måde de har valgt at håndtere det på. Forleden skulle jeg hjælpe en nabo med netop det problem, men selv ikke hendes Outlook 2021 kunne logge på som standard.
Den gratis version der er indbygget i Windows i dag har også indbygget reklamer øverst i indbakken
|
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er vejledning til hvordan man gør i de forskellige mail apps. Bl.a. Apple Mail.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |